کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

یارآغلادی من آغلادیم

یارآغلادی من آغلادیم

تورکی

فارسی

یارین بویون قوجاخلادیم

یارآغلادی من آغلادیم

یغیشدی قونشولار بوتون

جار آغلادی من آغلادیم

.

باشیندا قار قالان داغا

دانیشدیم آیرلیخ سوزون

بیر آه چکیب باشینداکی

قار آغلادی من آغلادیم

.

طاریمدا نار آغاشلاری

منی گوروب دانیشدیلار

بویوما زیتون اوخشادی

نار آغلادی من آغلادیم

.

اِلیکی اسدی بیر خزان

تالاندی گوللیرم منیم

خبر چاتینجا بولبوله

خار آغلادی من آغلادیم

.

اورک سوزون دِدیم تارا

سیملراولدی پارا پارا

یاواش یاواش سیزیلدادی

تار آغلادی من آغلادیم

.

دئدیم کی حق منیمکی دیر

باشیمی چکدیلر دارا

ایپ ده کسنده بوینومو

دار آغلادی من آغلادیم  

.شاعر

استاد هوشنگ جعفری

قامت یار را در آغوش گرفتم

یار گریست و من گریستم

همه همسایه ها جمع شدند

بلند گریستند و من گریستم

.

به کوهی که همیشه برف بر قله دارد

صحبت فراق را گفتم

یک آهی کشید و بر قله اش

برف گریست و من گریستم

.

درختان انار طارم

تا مرا دیدند گفتگو کردند

زیتون به قامتم نغمه خواند

انار گریست و من گریستم

.

باد خزان چنان وزید که

همه گل هایم از بین رفت

تا به بلبل خبرش برسد

خار گریست و من گریستم

.

راز دل را به ساز گفتم

همه سیم هایش پاره گشت

آرام آرام و سوزناک زمزمه کرد

ساز گریست و من گریستم

.

گفتم که حق با من است

ولی سرم را به دار کشیدند

وقتیکه طناب سرم را می برید

چوبه دار گریست و من گریستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد