کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

مرده بعد از 40 روز چگونه باز همه چیز را درک می کند؟

روح انسان پس از مرگ کالبد مادی از تمام تعلقات خویش به جسم صرفنظر نمی کند، و از همین طریق نسبت به بدن خویش آگاه است. به چنین ارتباطی، ارتباط تعلقی می گویند. روح انسان از چنین امکانی برخوردار است که از طریق این ارتباط و تعلق، از جسم و عالم ماده آگاه شود. از طرف دیگر روح پس از ترک بدن، به عالم فرامادی برزخ پا نهاده و با عالمی جدید روبرو شده است. این عالم نظامی کاملا متفاوت با عالم ماده دارد و روح به خاطر ترک تعلقات مادی، آزادانه تر به حقایق عالم روح آگاه می شود. ژرفا و وسعت ارتباط روح و بدن و آگاهی از جهان مادی ما و نیز علم روح به حقایق جهان برزخ ما بستگی به توانائی هائی است که روح در جهان ماده به دست آورده است. پس هرچه روح انسان در جهان ماده بیشتر به خدا و فضایل الهی آراسته شده باشد، و از علم و دانش کامل تری نسبت به حقایق جهان هستی برخوردار شده باشد، پس از مرگ قدرتمند تر است و از جهان مادی و فرامادی آگاهی بیشتری دارد. بنابراین نمی توان گفت که همه ارواح پس از مرگ همه چیز را درک می کنند. شاید بعضی از ارواح از چنان قدرت و توانمندی برخوردار باشند که همیشه بتوانند همه چیز را درک کنند و برخی دیگر به خاطر تعلقات شدید به جهان مادی به سختی و در مدتی طولانی توانائی های لازم برای آگاهی های جدید را پیدا کنند. خلاصه آنکه ادراک روح از عالم ماده و جهان فرامادی و نیز ژرفای توجه آن به جسم، بسته به توانمندی هائی است که روح در عالم ماده کسب کرده است و عمل و آگاهی به شریعت الهی - که اینک در چهره اسلام نمودار است - بالاترین توانمندی ها را به روح ارزانی می دارد. از همین رو ممکن است روح انسان پس از مرگ با توجه به توانائی های آن همه چیز را درک کند و چهل روز بیشتر یا کمتر وجهی ندارد.  

 

 

نقش رستم 

IMAG0044

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:39

با سلام.
دوست عزیز وب زیبای شما را دیدم.اگر به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
ما آماده تبادل لینک با شما هستیم.
اگر مایل هستید با ما تبادل لینک کنید،مارو با نام:
.:: تفریح و سرگرمی در اینجا ::.
لینک کنید و به ما اطلاع بدهید تا ما نیز شمارو لینک کنیم.
منتظر نظرات سازنده شما هستیم.
با تشکر

مهرداد چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:09 http://gara-mobile.blogfa.com

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=34836

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=34836
http://www.oxinads.com/?i=34836


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

مشاور سرمایه چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:11


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

آیتا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:36

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"">> اخراجی ها 2 - یوسف پیامبر ایرانی - جی تی ای <<"

"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

-- راستگو -- چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:45

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد