کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

کاش

کاش میشد لحظه ها را گم کنم 

روزها را در تو من پیدا کنم 

کاش میشد غصه را زنجیر کرد 

خواب چشمان تو را تعبیر کرد 

کاش شب را واژه ای دیگر دهم 

فاصله را فرصتی دیگر دهم 

کاش میشد عشق را معنا کنم 

پنجره ی تازه ای را وا کنم 

کاش من افسانه را باور کنم 

غصه های کهنه را پر پر کنم  

 

فرزانه 

نظرات 1 + ارسال نظر
مقداد شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:11 http://konkor88.blogsky.com

سلام استاد.
اقا شما چه حسی داشتید از اینکه دبیر کهنه کار فیزیک هستید؟
اقا ما همیشه دلمون برای این معلم های فیزیکمون میسوزه. اقا بیچاره ها از بس حرف می زنن ما اقا به جای اونها کف می کنیم اقا...
امسال هم اخرین سال حضور من توی مدارسه.
دلم لک زده بود برای این اقااقا کردن ها. اقا برای ما هم دعا کنید اقا ما امسال کنکور داریم اقا...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد