کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

خیابان خیام وامام۱۳۳۶

khayam1 by you.  

 اولین سینمای روباز تابستانی در ایران که پرده آن در عکس نمایان است

 

اولین سینمای روباز تابستانی در ایران که پرده آن در عکس نمایان است

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست

من این ویرانسرا را دوست دارمتوهم گربه

اگر تاریخ ِ ما افسانه رنگ است

من این افسانه ها را دوست دارم

نوای ِ نای ِ ما گر جانگداز است

من این نای و نوا را دوست دارم

اگر آب و هوایش دلنشین نیست

من این آب و هوا را دوست دارم

به شوق ِ خار ِ صحراهای ِ خشکش

من این فرسوده پا را دوست دارم

من این دلکش زمین را می پرستم

من این روشن سما را دوست دارم

اگر بر من ز ایرانی رود زور

من این زورآزما را دوست دارم

اگر آلوده دامانند، اگر پاک

من ای مردم شما را دوست دارم

مار های عجیب

عکسفا - گالری عکس ایرانیان

عکس از مار دو سر عجیب

مار دو سر

عکسها خطرناک ترین مار های دنیا

بزرگترین گالری عکس فارسی زبانان - AksFa.net

بزرگترین گالری عکس فارسی زبانان - AksFa.net

مار های بزرگ و قول پیکر

بزرگترین گالری عکس فارسی زبانان - AksFa.net

بزرگترین گالری عکس فارسی زبانان - AksFa.net