کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

کهنه معلم ارومیه(مسعود محمدی)

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

رقص دریا(حتما نگاه کنید)

 

 

acaba insan iyi yoksa hayvan??????
نظرات 2 + ارسال نظر
نبی خواه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://www.pdf-ketab.com

5.925925877279994.91770090608سلام
نبی خواه هستم دوست جدید شما!
امید دارم روزهای خوب وشادی رو پیش رو داشته باشین
همه ما گمشده ای داریم که خیلی وقت ها پیدایش نمی کنیم که این گمشده میتونه . . . باشه
شاید تو سایت من گمشده شما پیدا شد . شاید!پس یه سری به من بزنید
ضمناً اگه از سایتم خوشتون اومد کد لگوی منو تو وب زیباتون بگذارین اون وقت به منهم اطلاع بدهید تا لینکتون کنم



موفق باشین و شاد منتظرتون می مونم

ز- حسین زاده یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 http://autism-ac.blogfa.com/

سلام استاد. خجسته میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام بر شما مبارک.[گل]

سلام
ضمن تبریک متقابل از محبت شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد